Invité
|
Posté le : Mar Nov 03, 2020 4:20 am Sujet du message: Henrietta Tyskland trøje Jeannett På trods af sin åbenlyse k |
|
|
| Henrietta Bayern Munchen trøje GinoDpno På trods af sin åbenlyse kvalitet har armeneren imidlertid ikke været i stand til at producere den konsistens, der gjorde ham til en af __Europas bedste kreative spillere på Borussia Dortmund. I sine 18 måneder StefanieB fotballdrakter barn BrianWatt under Arsene Wenger og derefter Unai Emery på Emiraterne scorede Mkhitaryan kun ni mål, og han blev sendt på lån til Roma sidste sommer for at genopdage sin form. Før Serie A blev sat på hiatus på grund af coronavirus-pandemien, nød Mkhitaryan livet Brasilien trøje i italiensk fodbold og havde bidraget med seks mål og tre assists i 17 kampe. Og når han talte i et interview med den armenske ambassade, havde playmakeren gjort det klart, at han gerne ville være på Stadio Olimpico i stedet for at vende tilbage til England. Han sagde: _Fra den første dag, jeg ankom til Rom, følte jeg mig godt i byen og med Tyskland trøje teamet. Men Mkhitaryans forhåbninger er blevet brudt, efter at Roma oplyste Arsenal om, at de ikke ville forsøge at underskrive ham i sommer. I stedet har Serie A-siden tilbudt StefanieB fotballdrakter barn BrianWatt at tage Mkhitaryan på et andet sæsonlån med en forpligtelse til at købe mod et fast gebyr i 2021. Han kunne dog stadig også have en fremtid hos Arsenal, efter at Mikel Arteta, der blev udnævnt til manager i december, indrømmede, at han er en beundrer af ham. Han sagde: 'Jeg har altid ønsket ham. Han er den slags spiller, der kan Inter Milan trøje passe ind i ethvert hold, når han er på sit bedste, han skal gøre det konsekvent, og det er det, vi skal vurdere. |
|